„A Twittert túsztként tartják fogva a woke munkavállalói.”
Nagy port kavart, mikor Elon Musk 2022-ben átvette a Twitter (jelenlegi X) vezetését, és a munkavállalók 80%-át elbocsájtotta, mert ahogy Rich Lowry, a National Review amerikai konzervatív magazin főszerkesztője is megfogalmazta: „A Twittert túsztként tartják fogva a woke munkavállalói” – Musk pedig szeretett volna egy ideológiáktól függetlenül működő hírplatformot felépíteni.
Nem újdonság, hogy a multinacionális vállalatok lefeküdtek az LMBTQ-ideológiának, Magyarországon is mindenki láthatta a Coca Cola homoszexuálisokat felvonultató plakátkampányát, vagy az IKEA szivárványos táskáit. A sort folytathatnánk: néhány évvel ezelőtt karácsonykor a Starbucks leszbikusokat vonultatott fel plakátjain az azonos neműek házasságát népszerűsítendő, az Amazon Music volt az első hivatalos zenei szponzora a londoni Pride fesztiválnak, a Converse pedig külön csilli-villi „Pride kollekciót” dobott piacra.
Ezeknél a cégeknél sokszor előfeltétel, de minimum plusz pont a munkavállalóknak, hogy osszák a woke-ideológia elhajlott nézeteit.
Ahogy a CitizenGO Magyarország fogalmaz: Egyre több magyar munkavállaló tapasztalata az, „hogy a multik irodáiban nem a szakmai előmenetel vagy a hatékony együttműködés áll a középpontban, hanem LMBT-ideológiai nyomásgyakorlás.
Érzékenyítő tréningek, szivárványos zászlók a falakon, kötelező Pride-részvétel… Ez különösen a konzervatív, keresztény dolgozókat érinti, akiket diszkrimináció, kirekesztés, rosszabb esetben állásuk elvesztése fenyeget.”
Ezért a szervezet új kampányt indított, hogy a munka törvénykönyvének módosításával legyen biztosítva, hogy a munkahelyeken a szakmaiság és a professzionalizmus uralkodjon, ne a megosztó propaganda.
A petíciót itt írhatják alá.